Dansk  English  Facebook  E-mail   (+45) 59 91 92 93

Kursuspriser - pr. 1. januar 2024

Alle ugekurser koster kr. 3.950 pr. uge.
Tillæg for at lære TM-meditation kr. 2.950 pr. uge.
Tillæg for at deltage på et wellness kursus kr. 1.000 pr. uge.
Tillæg for enkeltværelse kr. 1.400 pr. uge.

Ayurvedisk Wellness advanced (16 dage) kr. 15.900.
Tillæg for enkeltværelse med bad kr. 1.400 pr. uge.

Kursusafgiften dækker undervisning, ophold og forplejning.
Ekstra udgifter til undervisningsmaterialer, fotokopier m.v. bliver kun aktuelt i det omfang disse bestilles af eleverne.

RABAT

Har du tidligere deltaget på et kursus på højskolen i "Lær at meditere - enkelt, let og effektivt" kan du få "Genganger-rabat" med kr. 1.655 for den pågældende uge.

Højskolen har mulighed for at give rabat i særlige enkeltstående tilfæde - kontakt skolens kontor herom.

BETALING
Skolen fremsender en Betalingsopgørelse. Betaling skal ske senest 2 uger efter modtagelse af opkrævningen, hvilket sikrer din endelige tilmelding.

Ved afbud senest 2 uger før kursusstart tilbagebetales det indbetalte beløb med fradrag af kr. 500,- til dækning af administrationsomkostninger.

Ved afbud senere end 2 uger før kursusstart tilfaldet hele beløbet skolen. Du kan dog inden for 3 år anvende beløbet til et andet kursus.

Ved eventuel afbrydelse af kurset tilfalder den samlede betaling skolen.

Ved eventuel aflysning af kurset, tilbagebetales det indbetalte kursusgebyr.